هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

حمیدرضا صمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر کسانیکه ادعا می‌کنند دوستدار بسکتبال هستند، دست به حاشیه‌سازی می‌زنند، به برخی اتفاقات در جریان سه دیدار فینال مسابقات لیگ برتر اشاره و اظهار کرد: رسم پخش موسیقی به هنگام میزبانی به خصوص برای دیدارهای حساس را ما در تیم مهرام باب کردیم. برای این کار کنار نیمکت تیم خودمان و حریف باند می‌گذاریم.

وی ادامه داد: اما وقتی در ماهشهر بازی داشتیم، کنار نیمکت تیم ما 6 باند گذاشته بودند درحالیکه کنار نیمکت میزبان هیچ باندی نبود. نسبت به این مساله به آقای آوانسیان و رضا مشحون اعتراض کردم که آیا قانون اجازه این کار را می‌دهد هر چند این اعتراض نتیجه‌ای نداشت. باید برای کسانیکه مسبب این حاشیه سازی‌ها هستند متاسف بود.

سرپرست تیم مهرام با بیان اینکه از چند روز پیش به فدراسیون پیشنهاد دادیم که سالن را به ما اجاره دهند تا برگزار کننده فینال باشیم و تمام مسئولیت‌های آن هم با خودمان باشد، خاطرنشان کرد: مگر نه اینکه پرسپولیس و استقلال زمین را اجاره می‌کنند و طبق قانون 10 درصد جایگاه تماشاگران را به تماشاگران تیم مقابل اختصاص می‌دهند. این در حالی است که برای دیدار سوم فینال ما میزبان بودیم اما نصف سالن آزادی و در واقع بهترین جایگاه‌های آن دراختیار تماشاگران تیم مهمان بود. این وسط سهمیه میزبانی ما چه شد؟

وی خاطرنشان کرد: برای همین بازی پیشنهاد کردیم که تماشاگران پتروشیمی یا پشت نیمکت یا پشت حلقه این تیم بنشینند اما رضا مشحون جایگاه آنها را تغییر داد. البته حراست سالن به او تذکر داد اما زیر بار نرفت و تاکید داشت که باید تماشاگران پتروشیمی کنار تماشاگران مهرام بنشینند. همین مسئله باعث ایجاد تنش و درگیری شد در حالیکه اگر طبق پیشنهاد ما جایگاه تماشاگران تعیین می‌شد، شاهد این اتفاقات نبودیم.

صمدزاده با تاکید بر اینکه کاملا مشهود بود حاشیه‌های ایجاد شده از طرف کدام دسته تماشاگران بود، تاکید کرد: هفت سال است در فینال هستیم و در رقابت با صباباطری و ذوب‌آهن هیچ مشکلی نداشتیم. تنها سال گذشته و امسال که حریف‌مان پتروشیمی است، به مشکل خورده‌ایم. ما عقده قهرمانی نداریم که دست به حاشیه بزنیم. تیم‌هایی که عقده قهرمانی متوالی، قهرمان شدن در غرب آسیا و کسب سهمیه آسیایی دارند، دست به این کارها می‎زنند. اصلا اگر سال گذشته فدراسیون با خیلی از مشکلات ایجاد شده در فینال برخورد می‌کرد، امسال شاهد تکرار آنها نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: حاتمی سال گذشته که نارنجک وسط زمین انداخته شد، گفت می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد. در مورد اتفاقات دیروز هم گفته می‌دانستم چنین می‌شود. واقعا اگر او اینها را می‌دانسته، چرا جلوی آنها را نگرفته است. اصلا چرا ما خبر نداشتیم؟ چون برای این کارها برنامه ریزی نکرده بودیم.

سرپرست تیم بسکتبال مهرام با اشاره به برخی حواشی دیدارهای اول و دوم فینال گفت: در بازی اول که ما عقب بودیم، برق قطع نشد اما در جریان بازی دوم که با چند اختلاف امتیاز جلو بودیم و دو پرتاب هم دست‌مان بود، ناگهان برق قطع شد. فیلم بازی گویای این مسئله است. ما میزبان غرب آسیا بودیم اما بازی فینال را با وجودیکه در پایان نیمه اول عقب بودیم، بدون مشکل و حاشیه برگزار کردیم.

وی همچنین از چگونگی عملکرد مدیر سازمان تیم‌های ملی در جریان سه دیدار فینال انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانم چرا رضا مشحون جایگاه تماشاگران پتروشیمی را تغییر داد. نمی‌دانم چرا او طی دو روزی که پتروشیمی در تهران بود، به محل تمرین این تیم می‌رفت. رضا مشحون وقتی صمد به او گفت که تماشاگران فحاشی می‌کنند، در پاسخ گفت که صدایت را نمی‌شنوم اما دیروز اعتراض کرد که چرا صدای موزیک زیاد است.

صمدزاده در پایان گفت: امیدوارم بازی امروز بدون مشکل برگزار شود اما واقعا برای دیدار روز جمعه در بندرامام ترس داریم. چه کسی آنجا امنیت بازیکنان و مربیان ما را تضمین می کند آن هم وقتی لیدر پتروشیمی به صمد گفته که اگر بندرامام بیاید با چاقو او را می‌زند!

به گزارش مهر، دیدار سوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته بعد از حواشی بسیار از سوی تماشاگران با برتری مهرام به پایان رسید. دیدار اول و دوم این مرحله با برتری پتروشیمی تمام شده بود. در چارچوب این مرحله از مسابقات دیدار چهارم دو تیم امروز برگزار خواهد شد و روز جمعه هم پنجمین دیدار در بندرامام برگزار می‌شود.




برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 ] [ 12:7 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 178608
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar